Sende Ağla

28 Temmuz 2012 Cumartesi 0 yorum

İşte açtım yine her izlediğimde ağladığım filmi.Aslında ağlamak istediğimde izliyorum.Kelimelerimin yanı yanıyor.Ben ağladıkça sana, ağlıyor onlarda halime.Sonra alıyorum kalemi elime sadece iki satır yazmaya kalan gücümle sana yazıyorum. Mutlu oldun mu sen?Hani derdin ya sen üzülme.Üzülmüyorum zaten meraklanma.Sadece gözlerim yanıyor.Başımda ağrıyor bak.Ağlıyorum işte. Hani erkekler ağlamaz yalanı var ya, ben o yalana inat tutmuyorum gözyaşlarımı.Dostlarım silmeye çalıştıkça damlalarımı ben ellerini tutuyorum onların. Hem belkide benim birlikte ağlamaya ihtiyacım var.Neden anlamaz ki beni kimse?Oysa ben hep onları düşünürüm belli oluyor ya galiba ben bu yüzden çıkıyorum evden sakince ama bu sefer film izlemek için değil  sana filmi getirmek için. Artık düşünmüyorum seni,onları,kimseyi... Umrumda değil. Film başlıyor sonra. Sesi yüksek... Biraz daha açıyorum. Ben ağladım sende ağla...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

©Copyright 2011 aboydas | TNB